Bez wątpienia atrakcyjna witryna firmowa pozwala aktywnie pozyskiwać nowych klientów dla firmy. Jak więc promować taką witrynę, aby każdego dnia mieć szansę na to, że na stronie firmowej pojawią się kolejne osoby zainteresowane ofertą przedsiębiorstwa? Można zacząć od stron typu katalog firm na której firma może zamieścić własną wizytówkę i w ten sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców poszukujących ofert w wybranej branży. Jak jeszcze zadbać o atrakcyjność witryny firmowej i w jaki sposób ją promować?
Witryna firmowa dostępna dla urządzeń mobilnych
Należy zadbać o to, aby strona www firmy posiadała wersję na urządzenia mobilne. Warto zauważyć, że coraz większa liczba osób korzysta z tego typu urządzeń do przeglądania internetu i jeśli nie będą w stanie zapoznać się z ofertą na swoich smartfonach to skorzystają z usług innego przedsiębiorstwa. Nawet jeśli witryna firmowa jest bardzo atrakcyjna i niezwykle użyteczna dla użytkowników przeglądających stronę www na dużych ekranach monitorów to wcale nie znaczy, że będzie tak samo ciekawa i przydatna dla osób, które do przeglądania internetu używają małych ekranów swoich smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Idealnym rozwiązaniem jest opracowanie od podstaw wyglądu strony www na urządzenia mobilne.
Reklama w social media
Serwisy społecznościowe, czyli social media są bardzo ważnym elementem w nowoczesnym marketingu internetowym. Przykładem serwisu społecznościowego, który od wielu lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem internautów jest Facebook. Przedsiębiorcze osoby zakładają strony typu fanpage, które mogą reprezentować firmę. Za pośrednictwem tego typu fanpage firma może komunikować się ze swoimi fanami – publikować ciekawostki, dostarczać informacje o nowych produktach lub usługach, publikować kody zniżkowe i wiele więcej. Warto stworzyć identyfikację wizualną profilu społecznościowego zgodną z tym co widzą internauci po odwiedzeniu strony firmowej. Wszystko to pomaga utrwalić stały wizerunek firmy i zwiększa świadomość o marce.