Przerwa w dostawie ciepła - ważne informacje dla mieszkańców ZGC
Zakład Gospodarki Ciepłowniczej w Tomaszowie Mazowieckim informuje mieszkańców o przerwie w dostawie ciepła spowodowanej awarią na głównej magistrali przy ul. Sikorskiego 6. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące dotkniętych nią budynków oraz przewidywany czas trwania utrudnień.

Informacje o awarii i przerwie w dostawie ciepła

W związku z wystąpieniem problemów na głównej magistrali ciepłowniczej, mieszkańcy kilku budynków muszą przygotować się na przerwę w dostawie ciepła. Awaria, która miała miejsce przy ul. Sikorskiego 6, dotknie wiele lokalizacji, w tym m.in. budynki spółdzielni mieszkaniowej oraz instytucje publiczne.

Przerwa w dostawie ciepła będzie miała wpływ na budynki takie jak: SM „Przodownik” przy Sikorskiego 10, a także na bloki i inne obiekty usytuowane przy ulicach Sikorskiego oraz W. Panfila. W szczególności dotyczy to lokali mieszkalnych oraz administracyjnych, co może wpłynąć na komfort życia mieszkańców.

Lista dotkniętych budynków

Awaria spowoduje przerwy w dostawie ciepła do następujących lokalizacji:

  • Sikorskiego 10
  • Sikorskiego 6
  • Sikorskiego 2
  • Sikorskiego 2a
  • Sikorskiego 4a
  • Św. Antoniego 74
  • W. Panfil 11
  • W. Panfil 7
  • W. Panfil 5
  • W. Panfil 13/15
  • Wierzbowa 115 (MG Property)
  • W. Panfil 1/3 (Jeronimo Martin Polska S.A.)
  • Sikorskiego 6a (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, Przedszkole 20)
  • Bursztynowa 74-110 (TTBS)
  • Ametystowa 7
  • Ametystowa 9

Zakład Gospodarki Ciepłowniczej zapewnia, że przerwa potrwa do momentu usunięcia awarii, a wszelkie działania mają na celu jak najszybsze przywrócenie dostaw ciepła. Władze przepraszają za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z tej sytuacji.

Przyczyny i działania naprawcze

Awaria na głównej magistrali ciepłowniczej to poważna sprawa, która wymaga szybkiej interwencji. Ekipa techniczna ZGC już pracuje nad usunięciem usterki. Takie sytuacje, choć nieprzewidywalne, zdarzają się w systemach ciepłowniczych, które są narażone na różnorodne czynniki, w tym zmiany temperatury, zużycie materiałów czy inne okoliczności zewnętrzne.

Mieszkańcy proszeni są o zachowanie cierpliwości i śledzenie komunikatów wydawanych przez ZGC. W miarę postępu prac naprawczych, będą na bieżąco informowani o ewentualnych zmianach w statusie dostaw ciepła. Warto również pamiętać, że w przypadku dłuższych przerw w dostawie ciepła, można skontaktować się z administracją budynku lub bezpośrednio z ZGC w celu uzyskania dodatkowych informacji.


Wg inf z: UM Tomaszów Mazowiecki